Booking.com може бути зареєстроване як торговельна марка

booking

Декілька днів тому Верховний Суд США прийняв рішення, яким визнав, що позначення «Booking.com» не є загальновживаним позначенням і може бути зареєстроване як торговельна марка.

Більше 5 років всесвітньовідомій компанії Booking.com довелось захищати свої права. Спочатку вона подала заявку в Патентне Відомство США (USPTO) на реєстрацію торговельноі марки «Booking.com» для послуг бронювання готелів. Проте отримала відмову в реєстрації на тій підставі, що позначення «booking» є загальновживаним терміном («booking» з англ. — бронювання). Верховний суд не погодився з думкою Патентного Відомства США і нижчестоящих судів і колегія суддів постановила, що саме позначення «booking» є загальновживаним, що вказує на певну послугу, але додавання до нього частини «.com» надає позначенню розрізняльної здатності для споживачів, а відповідно позначення «Booking.com» може бути зареєстроване як торговельна марка.

Рішення Верховного Суду США викликало суперечки в суспільстві. Деякі юристи вважають, що найближчим часом багато компаній, що мають в своєму доменному імені позначення «booking», отримають від компанії Booking.com листи-претензії про порушення її виключних прав.

Ми з таким твердженням не погоджуємося, оскільки вважаємо, що цим рішенням Верховний Суд США підтвердив право компанії на реєстрацію позначення «Booking.com», а не надав їй монополію на позначення «booking». Тому компанія не вправі забороняти іншим особам використовувати позначення «booking» для послуг бронювання готелів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Задати запитання

Якщо ви хочете отримати безкоштовну консультацію, заповніть форму нижче, і ми зв’яжемось з вами.