Коли краще реєструвати торговельну марку?

Найкраща стратегія — реєстрація торговельної марки до виходу компанії або продукту на ринок.

Так ви убережете свою компанію або продукт від можливих недобросовісних реєстрацій. Зауважте, що найчастіше зловживають цим партнери по бізнесу. Це не обов’язково партнер, з яким ви відкрили бізнес. Це можуть бути ваші постачальники, покупці і т.д. Зустрічаються випадки, коли торговельну марку на себе реєструє найманий директор, хоча такого дозволу від власника бізнесу він не отримував. 

Відновити права на торговельну марку складно, довго і дорого. Потрібно ініціювати судовий процес і супроводжувати його. Замовлення лише однієї експертизи обійдеться біля 1000$, не кажучи про витрати на адвоката і судові збори. 

Також не дешево вам обійдеться провести ребрендинг, якщо ви дізнаєтесь, що не можете використовувати ім‘я вашого бренду.

Простіше на старті зареєструвати торговельну марку до виходу компанії або продукту на ринок і бути впевненим, що ніхто не зможе заборонити вам використовувати ім‘я продукту або компанії.

Напишіть нам і отримайте безкоштовну консультацію!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Задати запитання

Якщо ви хочете отримати безкоштовну консультацію, заповніть форму нижче, і ми зв’яжемось з вами.