Власник знаків «Мс’Corn» та «MacCorn» визнав недостовірною інформацію щодо результатів опитування споживачів щодо доброї відомості знака «Mc», який належить МакДональдз [IP Практика]

визнав недостовірною інформацію доброї відомості знака «Mc»

Рішення господарського суду м. Києва від 23 липня 2020 р. у справі № 910/489/20

Обставини справи
🟨 Міжнародна Маркетингова Група Київ здійснила опитування споживачів щодо доброї відомості торговельної марки «Мс».
🟨 Інформацію у висновку було використано з метою визнання за МакДональдз добре відомим знаку «Мс» і монополізацією використання ним знаків для товарів і послуг, що містять поширений префікс/частину слова іншомовного походження «Мс».
🟨 Асканія-Трейдінг звернулось до господарського суду м. Києва з позовом до Міжнародної Маркетингової Групи Київ про визнання недостовірною інформації, що міститься у висновку за результатами опитування споживачів щодо доброї відомості торговельної марки «Мс».

Позиція Асканія-Трейдінг
🟦 Висновок за результатами опитування споживачів безпосередньо стосується Асканія-Трейдінг і інформація щодо результатів опитування, яка наведена у висновку є недостовірною, порушує його особисті немайнові права та може бути причиною втрати власності на свідоцтва України на знаки для товарів і послуг №13011 та №130112, що потягне за собою фактичні матеріальні втрати, а тому підлягає спростуванню.
🟦 Опитування стосовно доброї відомості знака повинно бути репрезентативним для населення всієї України та проводитися з урахуванням цільової аудиторії, однак Міжнародною Маркетинговою Групою Київ не було включено неповнолітніх осіб та пенсіонерів за віком до числа респондентів, тому це не може свідчити про якомога ширшу репрезентативність населення всієї України.
🟦 У висновку відсутня інформація щодо віку, статті, освіти, соціального та матеріального стану опитуваних осіб, а також невідомо, чи було опитано фахівців відповідних галузей промисловості та торгівлі. Відсутність таких даних дає підстави вважати, що результаті опитування, викладені у висновку є недостовірною інформацією.
🟦 Обмеження, застосовані Міжнародною Маркетинговою Групою Київ щодо кола респондентів свідчить про навмисне обрання тієї аудиторії, які є більш схильною до надання бажаних для відповідача відповідей на питання.
🟦 Питання, які були поставлені респондентам з кількома варіантами відповідей завідомо звужує відповіді респондентів до мінімуму варіантів, обраних Міжнародною Маркетинговою Групою Київ.

Позиція Міжнародної Маркетингової Групи Київ
🟥 Спірний висновок не стосується Асканія-Трейдінг і належних йому майнових або немайнових прав, зокрема, виключних прав на торговельні марки

Позиція господарського суду
🟩 Публікація інформації про результати опитування споживачів у висновку безпосередньо призвела до дискредитації Асканія-Трейдінг серед споживачів, негативно вплинула на його статус на ринку, поставила під сумнів репутацію як добросовісного власника знаків для товарів і послуг «Мс’Corn» та «MacCorn».

Висновки:
Суд визнав інформацію, що міститься у висновку за результатами опитування споживачів щодо доброї відомості знака «Мс» недостовірною.

На рішення господарського суду м. Києва подана апеляційна скарга, однак якщо рішення вистоїть, у Асканія-Трейдінг є шанси змінити результат розгляду справи 910/13209/18.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Задати запитання

Якщо ви хочете отримати безкоштовну консультацію, заповніть форму нижче, і ми зв’яжемось з вами.